Zákaznická linka +420 379 724 234

Provozní doba: pondělí – čtvrtek 8.00 – 12.00 / 13.00 – 16.00 hod., pátek 8.00 – 12.00 / 13.00 – 14.00 hod.

VZDÁLENÁ POPORA

Smlouva o pravidelné údržbě

Smlouva o pravidelné údržbě

Při výskytu nenadálého problému máte přednostní řešení tohoto problému naším servisem. Při řešení problémů mají zákazníci se servisní smlouvou přednost před ostatními zákazníky. Dalším benefitem je, že díky podrobným znalostem Vašeho IT bude zásah mnohem rychlejší. Budeme mít vše připravené pro minimalizaci škod ze ztráty dat a obnovení provozu ať jednoho zaměstnance nebo celé firmy. Navíc Vám zapůjčíme náhradní hardware po dobu opravy stávajícího nebo převedeme provoz na náš – např.  na náš server do doby opravení Vašeho serveru.

 Nabízíme Vám Servisní smlouvy v tomto rozsahu:

1)      Základní servisní smlouva pro servis na telefonu, bez servisního výjezdu

  • Garance přednostního řešení požadavků
  • Zapůjčení nutného hardware pro fungování – než bude vyřešena oprava
  • 1x za měsíc kontakt naším junior technikem, který Vás upozorní na nové aktualizace nebo si s Vámi domluví termín návštěvy pro řešení problémů na místě – tento výjezd je jich hrazený dle ceníku služeb

Cena 2000 Kč bez DPH

2)      Servisní smlouva s pravidelným výjezdem technika

  • Garance přednostního řešení požadavků
  • Zapůjčení nutného hardware pro fungování – než bude vyřešena oprava
  • Při návštěvě technikem bude provedena prohlídka zařízení, aktualizace, zjištění stavu a návrh nápravy, řešení uživatelských problémů

Volba dle počtu výjezdů v měsíci:

1)      Výjezd ½ dne 1x za měsíc:  Cena   4 000,00 Kč bez DPH

2)      Výjezd ½ dne 2x za měsíc:  Cena   6 000,00 Kč bez DPH

3)      Výjezd ½ dne 1x týdně:       Cena 10 000,00 Kč bez DPH

Při pravidelné návštěvě našeho technika proběhne kontrola správné funkce samočinné aktualizace antivirů nebo manuální aktualizace antivirů, řešení problémů síťového tisku po aktualizaci MS Windows, kontrola konektivity, kontrola aktuálnosti ServisePacků, kontrola logování, kontrola zálohování, update MS Windows, MS Office a dalších instalovaných software, celková inventura hardware a software apod. Díky těmto kontrolám minimalizujeme možné větší problémy. Můžeme lépe navrhnout soubory prací a úkonů, které povedou k zajištění plné funkčnosti a vylepšování provozních vlastností veškerého hardware a software. Dojde k minimalizaci potřeby dalších neočekávaných placených výjezdů či vzdálených přístupů –  tedy poskytování poradenství a výkonů vzdáleným přístupem.

Činnosti nad rámec této smlouvy bude účtován dle aktuálního sazebníku.

Opravy a servis PC

Potřebujete opravit PC nebo jiné zařízení? Kontaktujte nás.

Správa serverů a sítí

Nabízíme komplexní servis Linux a Windovs serverů se 100% garancí.

Pravidelná údržba, dohledové a logovací systémy

Nabízíme údržbu vašich PC, tiskáren, sítě a serverů.

Prodej PC a spotřebního materiálu

Prodáváme veškerého příslušenství PC a spotřební materiálu.

Pronájem IT

Nabízíme pronájem části, nebo celého IT.

Kamerové systémy

Realizujeme kamerové systémy na klíč.

Internetové připojení

Nabízíme komplexní připojení vaší firmy, nebo domácnosti.

Smlouva o pravidelné údržbě

Zajistíme provoz a servis vašich systémů.

Nabídka služeb pro FIRMY

  • Opravy, servis výpočetní techniky, Prodej výpočetní techniky a dalšího spotřebního materiálu
  • Služby tisku
  • Správa serverů a celých sítí - webserver, mailserver, file server
  • Servisní smlouva s pravidelným výjezdem technika
  • Pronájem IT a IT jako služby
  • Kamerové systémy
  • Chytrá ústředna
  • Internetové připojení
  • Solární elektrárny a akumulace elektrické energie
  • Rozpoznávání obrazu z kamerových systémů, rozpoznávání SPZ, chytré zabezpečovací

Nabídka služeb pro ZÁKAZNÍKY

Opravy a servis PC

Prodej spotřebního materiálu – prodej všeho, co potřebujete pro svoji výpočetní a další techniku související s IT

Internetové připojení a TV

naše reference

Spokojení zákazníci jsou hlavním ukazatelem toho, že jdeme správnou cestou.

Podívejte se, kterým firmám provozujeme naše služby